Notice: Undefined index: SER`ER_NAME in /home/sculepre/punte-spate.ro/config.php on line 32
Întrebări frecvente
  • PRETURI
  • Retele sociale
  • Localizare pe harta
 

1. Unde sunt recondiţionate punţile şi de către cine?

     Punţile sunt recondiţionate în Polonia de către firma Antalex ZPHU. Recondiţionarea se face numai cu piese originale. Ca o dovadă a calităţii reparaţiei, firma Antalex ZPHU este un partener constant şi de încredere pentru dealeri din ţări situate în vestul şi estul Europei.

2. Si în România sunt ateliere care recondiționează punți. Este superioară calitativ o punte recondiționată de Antalex - Polonia uneia recondiționată în România?

     Nu ne putem pronunța asupra acestui aspect deoarece nu am facut teste comparative și pentru că nu știm cum sunt recondiționate punțile în România. Nu știm cu ce utilaje sunt dotate ateliere autohtone, ce piese și ce tehnică de recondiționare folosesc. Dar știm cu certitudine că punțile recondiționate în Polonia sunt de cea mai bună calitate pentru că se folosesc doar piese originale, materiale conforme cu specificațiile producatorului și utilaje performante de înaltă precizie. Faptul că se lucrează pentru export în multe din țările Europei și că retururile în garanție sunt aproape de zero, confirmă calitatea deosebită a produselor.

     In majoritatea cazurilor atelierele autohtone repară sau recondiționeaza, la cererea clientului, doar capătul de punte defect, celălalt capăt ramânând în starea inițială. Punțile importate de noi sunt complet înnoite având ambele capete recondiționate cu piese noi originale. De aceea afirmăm că punțile sunt aproape ca noi și că noi credem că sunt cele mai bune de pe piața românească în acest moment

3. De ce este mai bine să optaţi pentru o punte recondiţionată în Polonia în loc să cumpăraţi una second-hand de la dezmembrări?

     In primul rând deoarece punţile recondiţionate in Polonia de firma Antalex sunt net superioare calitativ celor din dezmembrări, care au deja un grad de uzură şi sunt obosite fizic. Având în vedere că în procesul de reconditionare al punţilor se folosesc numai piese de origine, iar calitatea şi precizia manoperei sunt de cel mai înalt nivel, putem considera că într-o mare măsură o punte recondiţionată este ca una nouă! Nu uitați că o punte din dezmembrări, de la o mașină care a stat mai multe luni, chiar dacă la montare nu bate, ea nu va avea o viață lungă deoarece a fost puternic atacată de rugină cât timp a stat în parcul auto.   

     In al doilea rând, pentru că beneficiaţi de garanţie 1 sau 2 ani, în timp ce la o punte cumpărată de la dezmembrări primiţi garanţie, în cel mai bun caz, 1 lună!

     In al treilea rând pentru că aveţi certitudinea ca daţi banii pe o punte excelentă, în perfectă stare de funcţionare, în care puteţi avea încredere mult timp după ce a fost montată. O punte luată de la dezmembrări, chiar dacă vizual pare în regulă iar cel care v-o vinde vă dă asigurari că nu are nicio problemă, din păcate după ce ea este montată pe maşină, de multe ori se constată că de fapt este defectă sau că numai după câteva luni cedează! 

4. O punte uzată de la dezmembrări este mai ieftină decât una recondiţionată. Totuşi, de ce este mai rentabilă cea recondiţionată?

     Preţul unei punţi la dezmembrări este de 800-900 lei (făra, TVA, fără factură şi cu garanţie de maxim 2 luni) iar o punte recondiţionată poloneză costă 1.080 lei (inclusiv TVA și cu livrare gratuită), cu factură şi garanţie de 1 sau 2 ani. Dar, este bine să luaţi în calcul riscul major ca puntea de la dezmembrări să fie deja defectă sau pătrunsă de rugină. Și chiar dacă vi se restituie contravaloarea înapoi, gândiţi-vă la banii pierduţi cu demontarea ei de pe maşină, la costurile şi timpul pierdut cu returnarea ei la cimitirul de maşini de la care aţi luat-o, etc, etc. La acestea adăugaţi timpul iniţial pierdut pe la diferite parcuri de maşini dezemembrate pentru a căuta o punte, faptul că trebuie să transportați acea punte de la parc la service, plus stresul şi surmenjul aferent!

     Comparaţi toate cele enumerate mai sus cu situaţia în care, cu un simplu telefon faceţi o programare la un service, vă deplasaţi la ora programată la acel service iar în cca 2 - 2,5 ore aveţi o punte perfectă pe maşina dumneavoastră, cu factură şi cu garanţie!

5. Care este durata medie de viaţă a unei punţi recondiţionate poloneze?

     Durata de viaţă medie a unei punţi recondiţionate, conform informaţiilor furnizate de producător, este de 6-8, 9 ani chiar mai mult, însă aceste termene pot varia în funcţie de calitatea drumurilor din zona în care este folosită maşina, de stilul de condus şi de modul în care este utilizat autovehiculul (valabil în special pentru autoutilitarele Partner şi Berlingo care pot fi supraîncarcate).

6. Cât durează înlocuirea unei punţi?

     In mod normal din momentul în care maşina intră în service până când iese din service, aproximativ 2 - 2,5 ore.

7. Cum se face o programare la service? Trebuie să ajung exact la ora programată?

     Programarea la unul din service-urile cu care avem convenţie de montare se face direct la service prin e-mail sau la unul din numerele de telefon afişate pe site. Recomandăm respectarea orei la care s-a facut programarea deoarece, în cazul în care nu se respectă această oră, se perturbă programul general al service-ului.

8. Se poate face o livrare/înlocuire de punte fără a se lăsa puntea veche la schimb?

     Nu! Orice livrare de punte se efectuează numai dacă sunteţi de acord şi vă angajaţi că veţi expedia retur puntea defectă. De aceea, după înlocuire, vă rugăm să expediați puntea veche retur către firma noastră prin Fan Courier. Clienţii care uită să expedieze punţile defecte retur, nu beneficiază de garanţie la puntea nouă achiziţionată! 

     (Aceasta este o afacere care se bazează în primul rând pe încredere. Noi vă oferim o punte de foarte bună calitate, iar dumneavoastră ne acordați încredere achizționând-o de la noi pentru a vă rezolva problema. Pentru acest lucru vă mulțumim și ne înclinăm cu respect în fața dumneavoastră! Pentru încrederea pe care ne-ați oferit-o, vă acordăm aceeași încredere, nu percepem garanție de returnare, considerând ca o să ne expediați retur puntea defectă după demontare. Va rugăm, nu ne dezamăgiți! Chiar avem nevoie de punțile defecte, pentru că producătorul din Polonia nu ne livreză punți noi decât la schimb cu punți defecte. Sperăm că ne întelegeți atunci când nu acordăm garanție clieților care uită să ne restituie punțile defecte!)    

9. Este necesară reglarea direcţiei după montarea punţii noi?

     Nu. In mod normal după înlocuirea punții defecte cu una nouă, nu este necesară reglarea unghiurilor pentru că la puntea din spate unghiurile sunt fixe. Totuși, pentru obținerea unui montaj cât mai de calitate a punții noi, recomandăm reglarea ughiurilor direcției. Puntea spate are foarte mici tolerante la fixarea pe caroserie care permit mecanicului centrarea și alinierea corectă. De asemenea, tot ca o măsura de siguranță, recomandăm dupa montaj efectuarea unor testări pe standul de frânare deoarece întregul sistem de frânare spate a fost demontat și montat pe puntea nouă.   

10. Dupa montarea punţii noi, roţile din spate vor sta perfect vertical?

     Nu. Roțile din spate sunt proiectate din construcţie cu un unghi negativ de 1 grad și 30 min, adică o abatere de 1,5 cm (+/- 0,5 cm) în partea de sus a roții, față de verticală. Aceasta înclinare se observă și cu ochiul liber dacă privim cu atenție mașina din spate.

     De reținut că la mașinile a care au probleme cu puntea spate, aceasta înclinare este mult mai pronunțată.

11. Se primesc punţi defecte fără ABS?

     Da, se primesc fără nici o problemă.

12. Se poate monta pe o maşină fără ABS, o punte nouă cu ABS?

     Da, fără nici o problemă. Diferenţa între o punte fără ABS şi una cu ABS, este că puntea cu ABS are o gaură în plus în care se montează senzorul ABS.

13. Se poate monta pe o maşină Multispace o punte nouă de Van şi invers?

     Da, fără nici o problemă, sunt perfect compatibile.

     De obicei avem în stoc și punți de Multispace și punți de Van, ambele modele cu ABS.

     Diferența între cele două este că, datorită barelor de torsiune, puntea pentru Van este mai rigidă, iar cea de Multispace este mai confortabilă.  

14. Este posibil ca o punte spate să fie atât de tare stricată încât să nu mai poată fi reparată?

     Nu. Toate punțile pot fi reparate. Toate elementele defecte ale unei punți pot fi înlocuite cu altele noi.

15. Cât costă o punte nouă, recondiţionată?

     Pretul este de 1.080 lei (inclusiv TVA) cu livrare gratuită tur-retur, pentru toate modelele Peugeot, Citroen, Renault mentionate pe pagina de preturi.

     Pentru modelele Peugeot Partner/Citroen Berlingo Dangel 4x4 preţul se comunica la cerere

     (Costurile cu returnarea punții vechi sunt de asemena în sarcina noastră.)    

     La aceste prețuri se adaugă manopera de înlocuire a punții practicată de service, care este de obicei cuprinsă între 200 și 300 lei (prețuri inclusiv TVA), în funcție de tarifele specifice fiecărui service în parte la care vă adresați.

     Important de reținut! In prețul punții noi și al manoperei nu sunt incluse alte piese care la demontare se observă ca sunt defecte. Spre exemplu, dacă la demontarea punții vechi se constată că un amortizor este defect, sau saboții de frână sunt uzați, sau un cilindru de frână pierde lichid, etc., etc., etc., remedierea acestor defecțiuni se face la cererea beneficiarului și se plătesc separat.

16. Preţul unei punţi noi este fix, indiferent cât de defectă este puntea veche?

     In general da, prețul este 1.080 lei (pentru toate tipurile de punte Peugeot, Citroen, Renault exclusiv variantele 4x4), prețuri inclusiv TVA și cu livrare gratuită tur-retur, indiferent de cât de defectă este puntea veche. Totuși, există o excepţie:

     - Dacă puntea veche are una sau mai multe bare de torsiune (sau bara stabilizatoare) lipsa, rupte, sudate sau defecte, preţul punții recondiționate se majorează cu câte 150 lei (inclusiv TVA) pentru fiecare bară.

     In imaginile de mai jos va redăm câteva exemple de bare defecte sau rupte:

 

     Videoclip în care este prezentată o bară defectă (nuturi polizate): 

      Videoclip în care este prezentată o punte cu bară de torsiune ruptă:

     De reținut că situațiile menționate mai sus sunt extrem de rare. Dar, chiar și în situația în care puntea de pe mașina dumneavoastra are o bară lipsă, ruptă sau defectă, considerăm că prețul suplimentar de 150 lei (inclusiv TVA) plătit la o punte nouă este unul rezonabil având în vedere că o bară nouă costă la magazin cca 500 lei.

17. Punţile se vând numai cu factură şi TVA?

     Da. Toate punțile recondiționate se vând numai cu factură. Atașat de punte, la livrare, veți gasi Factura fiscală, Certificatul de garanție și o pagină cu Termenii comerciali (aceeași de pe site). 

18. Cât este garanţia?

     Peugeot 206 - garanție 2 ani fără limită de kilometri.

     Peugeot Partner/Citroen Berlingo - garanție 1 an fără limită de kilometri.

La stabilirea termenelor de garanție s-a avut în vedere calitatea drumurilor secundare din România și categoria de utilizare a autovehiculelor.

Foarte important! Nu fac obiectul garanției barele (de torsiune și bara stabilizatoare) care se rup! Deoarece barele în sine nu sunt recondiționate, și pentru ca ele se rup de la suprasarcină și/sau din cauza oboselii fizice! Garanția se referă numai la capetele punții, cu rulmeți și axe.

19. Dacă înlocuiesc puntea nouă recondiţionată într-un alt service decât cele partenere, se acordă aceaşi garanţie?

     Da, absolut nici o diferență! Se acordă aceeași garanție:

     Peugeot 206 - garanție 2 ani fără limită de kilometri.

     Peugeot Partner/Citroen Berlingo - garanție 1 an fără limită de kilometri.

20. Cum se rezolva o problemă de garanţie?

     De reținut! Constatările și problemele de garanție se rezolvă numai într-unul din service-urile partenere. Chiar dacă puntea a fost achiziționată de la noi și a fost montată într-un service ales de dvs, pentru o constatare privind probleme de garanție, este necesară efectuarea unei programări telefonice sau prin e-mail la unul din service-urile agreate de noi.

     In cazul în care într-adevăr exista o problemă de garanție, se va înlocui puntea defectă cu una nouă. Garanția acoperă prețul punții și manopera. Garanția nu acoperă cheltuielile cu deplasarea autovehiculului de la domiciliu la service-ul unde se face inlocuirea și alte defecțiuni ale mașinii.

21. De unde pot obţine informaţii suplimetare legate de punţile recondiţionate?

     De la următoarele numere de telefon:

  • 0721 333 400 (Alin PIRVU

    Trimțând un mesaj la adresa de e-mail valgaf.info@yahoo.com

    Sau la service-urile cu care avem un parteneriat incheiat pentru montaj, afișate în partea dreaptă a site-ului.

  • Echipa